lördag 25 juli 2009

1 år......





...tog det för oss att få upp tapeten i trapphallen. Men nu är den där och det blev otroligt bra. Tapeten är från Cole & Son, The Contemporary Two Collektion och heter Woods. Jag blev förälskad i den när jag såg den i Hildurs hall på bloggen Fixa och dona och tänkte direkt - den måste vi ha i trappan. Mönstret gör att takhöjden känns ännu högre och vår fantastiska lampa skuggar sådär perfekt så att den känns som en förtrollad skog och skapar ännu mer liv i tapeten. Det är nästan så man vill sitta i trappan på kvällarna nu....... men det finns det ingen tid till för jag har varit på loppis och det innebär en hel del projekt och pyssel som jag snart ska visa. Också ska här hållas dop för lill tjejen, så det finns att göra.....nä nu får jag ta och springa lite i trappan..hi hi...Ha en skön dag!

Inga kommentarer: