söndag 20 april 2008

I en kruka nära dig..........


Såhär trist var det i hörnet på balkongen idag på morgonen. Det var jag ju tvungen att ändra på. Nu har man i flera veckor blivit näst intill överfallen av påskliljor, pärlhyacinter, tusenskönor, violer och inte minst penséer.........Så jag kunde inte stå emot längre.

Lite skillnad va? Jag har bestämt mig för att skippa balkonglådor i år efter som jag tycker det är så svårt att hitta några som är fina och som passar på vår balkong. Istället får blommor och kommande kryddor trängas på golvet, i amplar, på väggen och på olika pallar mm.
Men det funkar nog bara i år också...................... ........................................här ser ni nämligen en som är ganska nyfiken. Som tur är har han inte kommit på förflyttningsknepen ännu.

Inga kommentarer: