tisdag 7 april 2009

F som i.....






.......fynd och favoriter. Igår var familjen på Hjärta till Hjärta för att se om det fanns någon zinkbalja över till vår baksida. Det fanns det ju naturligtvis inte, i stället sprang jag på denna fina kanna och dessa två blå glasburkarna för bara 125pix. För ungefär 11år sedan såg jag lika dana burkar i ett skyltfönster hos en annan hjälporganisation i en helt annan stad, men köpte dem inte då och har ångrat mig sedan dess. Så när jag fick syn på dem var det ingen tvekan, de åkte i korgen direkt............Vårt nya skåp på gäst-toaletten är en av mina favoriter just nu. Skåpet hittade jag i svärföräldrarnas fritidshus, på vinden i uteförrådet. Det passade perfekt här med två av mina andra glasburkar jag hittat under åren. Ha en skön dag.

Inga kommentarer: