måndag 19 maj 2008

Bröllop




Vi var på bröllop i helgen och jag fick plocka fram både skor, smycken och väska från mitt egna. Man måste ju ta varje tillfälle man får att använda sakerna man så omsorgsfullt valt och gjort. Det blir ju aldrig av annars att man använder dem. Funderade dock, (ihop med bordsgrannen eftert x antal glas vin), på om man kanske skulle börja klä upp sig lite mer när man städar hemma och göra det i stil och samtidigt få använda de fina sakerna igen....känns inte riktigt aktuellt idag. Här är väskan jag gjorde till mitt bröllop med min och makens monogram. Jag fick åka ända till Köpenhamn för att få tag i bygelknäppningen (vet inte vad det heter). Broderiet var inte det lättaste att göra heller efter som dupon siden är så tunt var det inte så lätt att arbeta med just i denna upphöjda läggsöm. Det blev någorlunda bra resultat tillslut och det är jätte kul att ha nu. Ha en bra dag.

Inga kommentarer: